Reklamáció
Kapcsolat
Ha bármilyen panaszod van a termékeinkkel vagy a weboldal működésével kapcsolatban, nyugodtan fordulj közvetlenül hozzánk az alábbi e-mail címen keresztül: info@bonapet.hu.
A panaszodat a beérkezést követő 8 napon belül kivizsgáljuk, az eredményről és folyamatról pedig végig tájékoztatunk.
Ha esetleg nem értesz egyet a panaszkezelésünkkel, akkor további lehetőségek is rendelkezésedre állnak:
Fogyasztói panasszal kapcsolatos kérdéseidben a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény előírásai szerint a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes békéltető testülethez (https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek) fordulhatsz, ha a szükséges.
Ha az online vitarendezést választanád, akkor ezt a https://ec.europa.eu/odr oldalon teheted meg. Itt a kereskedő e-mail címeként használd az info@bonapet.hu címet.
Fogyasztói panasz
Ha a weboldal szolgáltatásaival kapcsolatos fogyasztói panasszal rendelkezel, akkor a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is választhatod (erről további információk elérhetők az alábbi linken: https://www.nfh.hu/node/4535). Az elektronikus hirdetésekkel kapcsolatosan pedig a hírközlési hatóság eljárását is kezdeményezheted.